1. OGŁOSZENIE PRZETARGOWE
Stosownie do „Zasad udzielania i umarzania pożyczek oraz trybów i zasad udzielania i rozliczania dotacji przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie” jako Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Świętych Apostołów Szymona i Judy Tadeusza w Łubienku 34 ogłasza otwarty przetarg będący przedmiotem zamówienia:
1.1 Przedmiot zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Termoizolacja budynku administracyjno-mieszkalnego Parafii Rzymskokatolickiej w Łubienku 34”
1.2 Zakres prac:
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien – wykonać dla budynku administracyjno-mieszkalnego Parafii Rzymskokatolickiej w Łubienku 34, prace termo- modernizacyjne wynikające z opracowanego „Audytu energetycznego budynku administracyjno-mieszkalnego Parafii Rzymskokatolickiej w Łubienku 34”, na przegrodach zewnętrznych budynku oraz zmianę źródła ogrzewania z wykorzystaniem kotła opalanego biomasą wraz z montażem zaworów termostatycznych w następującym zakresie:
a) Ocieplenie ściany zewnętrznej elewacyjnej- wykonanej warstwowo (pustak żużlobetonowy + suporeks) z użyciem styropianu grafitowego EPS – 032 o grubości 12 [cm] wraz z tynkiem cienkowarstwowym. Wartość współczynnika przenikania ciepła po ociepleniu na poziomie U=0,195 [W/m2*K]. Powierzchnia – 194,26 m2
b) Ocieplenie ściany zewnętrznej elewacyjnej – wykonanej z cegły pełnej z użyciem styropianu grafitowego EPS – 032 o grubości 12 [cm] wraz z tynkiem cienkowarstwowym. Wartość współczynnika przenikania ciepła po ociepleniu na poziomie U=0,195 [W/m2*K]. Powierzchnia – 25,8 m2
c) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem – wylewany żelbetowy z użyciem styropianu EPS-100-038 o grubości 22 [cm]. Wartość współczynnika ciepła po ociepleniu na poziomie U=0,155 [W/m2*K]. Powierzchnia – 92,75 m2
d) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem – wylewany żelbetowy z użyciem styropianu EPS-100-038 o grubości 22 [cm]. Wartość współczynnika ciepła po ociepleniu na poziomie U=0,152 [W/m2*K]. Powierzchnia – 5,84 m2
e) Wymiana stolarki okiennej- okien pom. Strychu drewnianych jednoramowych na okna z PCV, 5-cio komorowe z szybą zespoloną niskoemisyjną o współczynniku przenikania: 1,4 [W/m2*K] – Powierzchnia 1,89 [m2] / szt 6
f) Wymiana stolarki drzwiowej – drzwi drewnianych, na nowe drzwi drewniane wzmocnione z izolacją termiczną o współczynniku na poziomie U = 1,3 [m2K/W]. Powierzchnia – 1,17 m2 / 1 szt
g) Modernizacja kotłowni- wymiana kotłów istniejącej kotłowni opalanej węglem na kotłownię z kotłem na Pelle. Zakres robót wybranego wariantu:
• demontaż istniejących kotła węglowego o mocy 24kW wraz z osprzętem – szt 1
• montaż nowego kotła na pellet z automatycznym podajnikiem paliwa o mocy 25 [kW], klasy 5 i posiadającym certyfikat zgodności z norma PN-EN 303-5;2012-kpl 1
• montaż nowej automatyki kotłowni – kpl 1
• wykonanie instalacji przyłączeniowej – kpl
• wykonanie izolacji termicznej rurociągów – kpl 1
Uzyskana sprawność systemu grzewczego po modernizacji – 0,79
Parametry instalacji po modernizacji – 70/55*C
h) Modernizacja instalacji c.o – montaż zaworów termostatycznych
-montaż zestawów termostatycznych(zawór termostatyczny+głowica termostatyczna +zawór odcinający) – szt 12
Wymagany okres gwarancji: co najmniej 66 miesięcy od daty odbioru końcowego.
1.3 Termin realizacji umowy:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 31 października 2017 roku.
1.4 Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
– posiadania wiedzy i doświadczenia , tj.: wykonywali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną robotę budowlaną na obiektach o podobnej wielkości udokumentowane protokołem odbioru
– dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
– dysponowania co najmniej jedną osoba posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji Kierownika Budowy zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.
-dysponują sprzętem specjalistycznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, np.: dźwigi, rusztowania.
-znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają środki finansowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz posiadają opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówieni.
Spełnienie powyższych warunków wykonawca – potwierdza pisemnie na złożonym oświadczeniu.
1.5 Sposób przygotowania oferty
a) każdy wykonawca złożył tylko jedną ofertę z ceną ryczałtową.
b) cena ryczałtowa za realizację całości przedmiotu zamówienia powinna być wyrażona w złotych polskich. Cena oferty winna by wyliczona na podstawie indywidualnej kalkulacji. Wykonawcy uwzględniając podatki oraz rabat, upusty itp., których Wykonawca zamierza udzielić oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy.
c) Wykonawca w ofercie określa czas okres gwarancji
1.6 Informacje dodatkowe
Osoby zainteresowane składaniem ofert bądź uzyskanie precyzyjnych informacji winny skontaktować się z kancelarią parafialną telefon 13 442 30 43
Termin składania ofert do 5 lipca 2017 r.
ks. Andrzej Żmudzki
Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej
p.w. Św. Szymona i Judy Tadeusza
w Łubienku